Oon nyt käynyt kerran psykiatrisen sairaanhoitajan juttusilla. Samaa perussettiä mitä oon jo aiemmin saanut. Hyvähän tuolla on kuitenkin käydä, jos se vaikka vähän auttais.


Tänään oon ihan down, kun töissä on tullut paskaa niskaan jo pari päivää. Tunnen itseni jotenkin epäonnistuneeksi, ja että saan vaan huonoja juttuja aikaiseksi, joita joutuu sit jälkikäteen korjaamaan. Se on tosi rasittavaa, kun ei tahallaan tee mitään väärin. Musta tuntuu että mä en pysty tekemään töitäni sillä tavalla kuin olis ehkä tarkoitus, kun ei ole aikaa. Ehkä mä vaan sit yritän liikaa. Musta on vähän väärin että työnantaja sanoo ensin että "älä stressaa", ja sit ku mä en stressaa niin tullaan sanomaan että se ja se on tehty väärin. No totta helvetissä mä olisin tehnyt homman paremmin jos olisin saanut "stressata rauhassa". Nyt syön pizzaa ja odotan että tää paska olo menee ohi. Jos ei mee niin sitte pitää tehdä jotain asialle.