Vihaan lauantaitöitä. Olen sen jälkeen niin väsynyt, että joudun lähtemään baarista kotiin nukkumaan Tänään 2 ihmistä tuli baarissa sanomaan mulle että näytät surulliselta. So what??!!! Se on perusilmeeni. Mitä vittua sitä tarvii tulla kommenoimaan. Joku äijä antoi mulle kahvipaketin. Puhui ilmalaivoista, liian nuori mulle jos täytti just 24. Itse täytän 30 parin viikon päästä. Tekis mieli tappaa itseni ennen sitä. Ja vitun mamu-taksikuski ei osaa laskea paljonko rahaa annetaan takaisin 17 eurosta jos matkan hinta oli 15,40 €. 


Olipa kiva herätä nälkäisenä kun ei oo mitään syötävää. Alan elää pizzalla. Ostan sitä heti 10 pakastimeen, niin pitäis loppua tämä ininä ruoasta. Harkitsen vedenkeittimen ostamista. Nyt en kyllä muista mikä pointti sen hankkimisessa olisi. Toisaalta tarvitsisin myös uuden läppärin. Jos olisin dokaamatta jonkin aikaa, niin siinä säästyisi varmaan ihan kivasti rahaa. 

Tapasin eilen uusia ihmisiä. Huomasin vaan, että mua ei kiinnosta pätkääkään muiden ihmisten asiat. Oon vissiin jotenkin epäsosiaalinen. Ja nyt on sen verran pää kipeä punaviinin nauttimisesta että ei ajatus oikein kulje. Vituttaa vaan kaikki. Flunssakin on tulossa. Tulis kunnolla, niin sais saikkua.  


Yritin olla reipas, ja tiskasin vähän. Se jäi kesken. Ostin pinaattilättyjä, varmaan syön niitä sit töissä. En jaksa tehdä ruokaa, vaikka osaan. Viime viikolta on 2 eri kanaruokaa jääkaapissa, ovat menneet jo vanhaksi. Pitäs siivota siis jääkaappi. Saan heittää koko elämän roskiin, kun kaikki on mädäntynyttä. Pääsis jo sinne lääkäriin...tämä pää on sen verran pipi että en tiedä mitä pitäisi tehdä että se paranisi.