Ei olis pitänyt vastata puhelimeen töissä tänään. Sain luurin päähän asiakkaan, jonka valitusta sain naama punaisena kuunnella 15 minuuttia. Asiakas valitti eräästä asiasta, johon minulla ei ollut osaa eikä arpaa. Ja väitti sitten minua valehtelijaksi. Kysyin varmaan 5 kertaa että miten se asia nyt meni, kun en ymmärtänyt yhtään mitä muka olin sanonut "väärin" ja mikä musta tekis valehtelijan. Lopulta tajusin, että parasta antaa asia esimiehen käsiteltäväksi. Maanantaihin siis... Tuommoinen käytös ja paskaporvariksi haukkuminen (vaikka nettopalkkani on noin 1800 euroa kuukaudessa) ei todellakaan saa tätä viikonloppua alkamaan rattoisasti. Tämmöistä se työelämä on. Ihan sama kuka on mokannut, asiakaspalvelija saa aina paskaa niskaan. En varmaan saa koko yönä unta nyt kun mietin tuota juttua, ja tunnollisena tyttönä otan tietenkin kaikki syyt niskoilleni. Asiakas uhkasi kuluttaja-asiamiehellä ja oikeusjutulla ja ties millä, en enää edes muista. En käsitä mikä saa ihmisen käyttäytymään noin kuin mielipuoli, haukkumaan toisen maan rakoon vaikka tietää että minä en ollut se joka oli tehnyt virheen ja minä en edes tiedä asiasta mitään, olin vaan se joka vastasi puhelimeen. Pääasia että sai haukkua jonkun, kenet tahansa, että sai oman raivonsa purettua. Toivottavasti hän nukkuu yönsä hyvin ja hymisee tyytyväisyydestä itseensä kun sai ojentaa asiakaspalvelijaa ja meiltä paskaporvareilta jauhot suuhun.