Ilmeisesti tuo melatoniini auttaa vähän nopeuttamaan nukahtamista. Nyt pari yötä sitä kokeilleena huomasin, että nukahdan nopeammin, mutta herään sitten yhden-kahden aikaan. Otin sitten lisää samaa tavaraa ja uni tuli taas. Aamulla sit heräsin ekan kerran jo kuudelta. Vaivoin nukuin seitsemään, ja nousin kohtuullisen virkeänä. Outoa olla näin aikaisin hereillä, tässähän ehtii vielä vaikka siivota kämppää. Tungin tulostimen takaisin yläkaappiin yhden käyttökerran jälkeen, siivosin kuitit ja roskat pöydiltä ja lattialta, laitoin likaiset astiat keittiön puolelle ja vein roskapussit eteiseen odottamaan. Toivottavasti saan ne vietyä roskakatokseen asti tänään. Vielä jos sais ton pyykkitelineen kasattua niin täällä kämpässä mahtuisi ehkä jo kävelemään suoraan pari metriä.

Ihqu akne

Tavallaan mua vituttaa olla taas perjantaina iltavuorossa, mutta toisaalta, jos nyt ei sada niin voisin kävellä pari kilsaa työpaikan suuntaan nyt kun olen kerran näin aikaisin jo hereillä. Yritän taas tänään syödä hedelmiä ja porkkanaa, vaikka se on meinannut alkaa taas unohtua. Naama kukkii edelleen (ihan niinku eiliseen olis jotain muutosta), kokeilin mineraalimeikkivoidetta, mutta ei se peitä punaisuutta. Tän naaman takia pysyttelen varmaan kotona viikonlopun. Se on kertakaikkiaan törkeen näköinen ilman meikkiä. Valtavat ihohuokoset, punoittavia kohtia ympäri naamaa ja pari isompaa finniä otsassa. Nenä ja leuka vähän hilseilee ja kiiltelee yhtä aikaa ja mustapäitä nenä täynnä. Yritän olla puristelematta kasvoja viikonloppuna...olen kyllä ollut sen verran ahdistunut tällä viikolla, että jalan olen taas repinyt auki, vaikka se oli jo täysin parantunut pari päivää sitten. Eilinen raivo on vähän laantunut, mutta toivon että saan sen suunnattua tän kämpän siivoukseen illalla. Toivottavasti tää päivä menee nopeasti ja asiakkaat on kilttejä. Mä en jaksa enää yhtään pään aukomista tälle viikolle. Nyt jos ei asiat mee sulavasti niin teen kohta jotain mikä sattuu.

Meikkivoide pintakuivalle rasvaiselle iholle

Vituttaa kun oon päästänyt itseni taas tuhlaamaan. Oon ostanut vaatteita ja kynsilakkoja, ja suunnittelen vähän kalliimman meikkivoiteen ostamista. Toisaalta vois koittaa käyttää myös nuo mineraalimeikit pois, kun ne on kerran tullut hankittua. Eilen chattasin sokoksen verkkokaupassa jonkun asiakasneuvojan kanssa noista meikkivoiteista, mutta ei se osannut ehdottaa sopivaa. Sitten kun en heti suostunut ostamaan sen ehdottamaa meikkivoidetta, se rupesi kyselemään että mikä siinä meikkivoiteessa mietityttää, lopetin keskustelun. En mä tiiä mikä siinä mietityttää! Ehkä se olis ollu sopiva, mutta en mä osta tuotetta kokeilematta ensin jotain testeriä omalle iholle! Itse löysin heti 3 parempaakin vaihtoehtoa. Ja tähän naamaan on ihan sama mitä siihen laittaa, paskalta näyttää joka tapauksessa (no ei oikeesti, oon mä ihan nätti meikattuna mut nyt on vaan tämmönen paska olo koko ajan). Tämmöiset vaihtoehdot itse löysin:

  • Sisley Phyto Teint Eclat (Stockalta), kuulemma kallis!
  • Clinique Superbalanced makeup
  • Clarins Ever Matte Foundation