Ahdistaa. Koko päivän on ollut ärtynyt olo. Ikäänkuin olisin etukäteen tiennyt että jostain tulee paskaa niskaan, ja sitten sitä tuli. Ilmeisesti pomo haluaa olla viime kädessä tilaamassa tavaraa, mikä tarkoittaa sitä että mun työ on ihan turhaa ja että kohta joku on koko ajan vahtimassa mitä tilataan ja minkä verran. Ensin valitetaan että hyllyt ei saa olla tyhjänä, ja sitten kun ne on täynnä niin valitetaan että on liikaa tavaraa. Tässä ei oo mun mielestä paljoakaan enää tehtävissä, kun annetaan noin ristiriitaisia ohjeita. Päin vittua menee tämän yrityksen kanssa jos pomo päästetään tekemään sellaista mistä se ei tajua mitään. Turha tulla mulle itkemään sitten kun menee pieleen. Tekis mieli ottaa loparit ja pistää lappu luukulle kirjaimellisesti, että hyvin pärjäätte ilman mua, hyvästi. Ajattelin tänään että miltä tuntuis kävellä auton alle. Tekis mieli tehdä se, koska oon kohta niin umpikujassa ettei mikään voi enää muuttua pahemmaksi. Ihan sama mitä mulle tapahtuu.