Tajusin just että olin sopinu lävistysajan huomiselle. Jaiks. Se varmaan sattuu hitosti enemmän nyt ku reikä tehdään vanhan reiän päälle. Pitää varmaan laittaa itselle joku muistilappu että muistaa mennä sinne...oon ollu jotenkin täpinöissä eilen ja tänään, töissä on heitetty hyvää läppää ja asiakkaatkin on ollu kilttejä. Ehkä valon lisääntyminen piristää. Tai sitten olen alkanut kärsiä maniasta. Ehkä saisin viimeinkin itseni liikkeelle, liikkumaan. Kävelin kyllä tänään työmatkalla vähän ekstraa ja en käyttänyt hissiä. Pientä edistystä siis. 

Huomenna on perjantai, ja toivottavasti olen yhä iloinen silloin. Saattais edistää sosiaalista elämää jos olis välillä iloinen. Mutta mun pitäis keksiä joku kiva paikka missä voisin käydä humaltumassa. Mun kantapaikassa ei kohta kehtaa enää käydä, kun käyn siellä joka viikonloppu. Mulla on jo yks vaihtoehto katsottuna valmiiksi, mutta en tiedä miten kauan menee että menen sinne. Tai jonnekin muualle. On niin vaikea löytää sellaista paikkaa jossa viihtyis. En tykkää mistään seduloista tai teinihelveteistä. Tanssiminen - ei kiitos. Sellainen paikka jossa pystyy puhumaan huutamatta on jo hyvä. Huokaus.