Mulla on varmaan kaikille pyhäpäiville oma ahdistus. Ahdistaa tää kotona oleminen (kuten aina) ja rahahuolet. Rahasta lähinnä se, että mulle tulee huono omatunto rahan käyttämisestä mutta myös käyttämättä jättämisestä. Koitan säästää omaan asuntoon, ja sitä tulee väkisinkin mietittyä, että minkä ostaminen on oikeasti tarpeellista ja minkä ei. Ihminen tulisi varmasti toimeen ilman kynsilakkaa ja hiusvärejä...

Halusin taas eilen lähteä ulos, mutta oma naama ja kroppa tuntui taas liian rumalta esiteltäväksi. Ehkä tänään sitten? Kaveri sanoi että "älä ainakaan juo jos lähdet baariin"...mutta mites se nyt onnistuis? Olis kiva vaihteeksi tehdä jotain muutakin kuin syödä ja nukkua. Oon nukkunut jo pari päivää mirtatsapiinilla...päivin ja öin. Tänään oon pessyt pyykkiä 3 koneellista, palellut peiton alla ja koittanut maata piikkimatolla verenkierron vilkastuttamiseksi. Kämppä odottaa edelleen siivoajaa...sain jo eilen pöydät raivattua kohtuukuntoon, ja kaverikin sen huomasi. Jos mä jaksaisin olla sotkematta koko ajan, ei tarvitsisi koko ajan siivota...