Heräsin puoli neljältä, kävin vessassa ja laitoin kostuttavia silmätippoja rutikuiviin silmiini. Sain unen päästä kiinni ja nukuin seitsemään. Näin outoja unia. Nukuin vähän lisää ja heräsin yhdeksältä. Päätin nousta ylös, keitin kahvit ja söin aamupalaa, laitoin pyykit koneeseen. Lakkasin pari kynttä. Sitten iski päänsärky. Ja vitutus. Mitä järkee missään on. Miksi nousen ylös sängystä? Mitä mä teen yksin lauantaiaamuna? Meinasin kuvata mun kaikki kynsilakat ja laittaa kuvat tänne. Mutta asettelu ja kuvakulma jäi sen verran askarruttamaan, että päätin luopua ajatuksesta toistaiseksi. Ketä mun lakat kiinnostaa...ei tää oo mikään kynsilakkablogi. Niitä on varmaan ihan tarpeeksi jo tässä maailmassa. Lisäksi mulla on vaan 10 sormea ja 10 varvasta...en osaa toteuttaa niitä hienoja lakkauksia mitä blogeissa näkee. Kynnet vaan kärsii, kun joutuu koko ajan korjaamaan pilalle menneitä lakkauksia. Tekis mieli mennä takaisin sänkyyn ja sulkea silmät. Mutta ei väsytä yhtään! Tämmöstä tää on tää elämä. Kun ei oo työpäivä, ei huvita edes nousta sängystä. Mikä mua vaivaa? Venla on nyt nostettu 225 mg:aan. Millon se alkaa auttaa? Nostaako se mut tästä pysähtyneestä ajasta? Revin taas jalan auki eilen. Nyt sattuu.