Haluaisin lähteä ulos, mutta pelkään että joudun olemaan koko illan yksin. Pelkään että olen ruma, ja että kukaan ei halua tulla juttelemaan mun kans. Pelkään myös, että jos juon alkoholia, alan viiltelemään itseäni. En osaa mennä uusiin paikkoihin, käyn vain niissä baareissa joihin oon tottunut. Mutta sekin ahdistaa, kun on aina vaan sitä samaa. En tiedä mitä teen...usein oon laittanut itseni valmiiksi ja sitten viime hetkellä mennytkin vaan nukkumaan. Ei kenenkään pitäis viettää elämäänsä näin..neljän seinän sisällä. Ennen musta oli kivaa laittautua iltaa varten..nyt se tuntuu vaan keinolta peittää vikoja, ja yrittää näyttää joltakin mitä ei oikeasti ole. Näin huonolla itsetunnolla vähintäänkin kaikki menee päin persettä...pahin skenaario mitä tänään voisi tapahtua, on että menen kantapaikkaan, olen siellä pari tuntia yksin, menen sieltä toiseen paikkaan, jossa myös olen näkymätön kaikille, ja sitten lähden murha mielessä kotiin, ja angsteissa vedän parit viillot ihooni ja koitan sitten teipata ne umpeen. Ja itken. Jos pystyn. Noin on kyllä jo tapahtunut, ehkä jotain pahempaa luvassa?