Mulla on mennyt ruokaa roskiin ihan kunnolla nyt tän kuun aikana, koska en ole jaksanut tehdä ruokaa. Oon ostanut salaattiaineksia mutta en oo jaksanut tehdä salaattia niistä, joten ne on pilaantunut kaappiin. Samoin jotain kanaa tein töihin, osa jäi jääkaappiin ja on siellä edelleen, kun en muistanut laittaa niitä pakastimeen. Mietin just, paljonko budjetoisin loppukuun ruokiin. Mulla menee helposti vähän yli tuo ruoan ostaminen, kun arvioin syöväni enemmän mitä todellisuudessa syön. Oon ollut nyt vuoden sinkkuna, enkä ole vieläkään oppinut ostamaan ruokaa yhdelle eikä kahdelle. Tää masennus myös aiheuttaa yleistä saamattomuutta, joten nytkin olen vielä yövaatteissa vaikka on jo iltapäivä. Se ruoanlaiton aloittaminen kestää siis usein monta päivää, kun pitää harkita mitä tekee. Kaapeissa on kyllä vielä jotain syötävää, joten pitäisi yrittää kokata niistä aineksista mitä nyt on olemassa.