Kirosin Sokoksella ja ostin sen mintunvihreän kynsilakan, jota olen himoinnut koko kevään. Tää väri menee varmaan pois muodista syksyyn mennessä, mutta pullo oli sen verran pieni, että en oletakaan tämän jäävän nurkkiin pyörimään. Ja voi että kirpaisi se 4,50, mitä siitä maksoin :D Koitan olla nyt koskematta mihinkään piiiitkään aikaan, koska sain lakan laitettua sen verran siististi, että uudelleenlakkaus veisi kyllä hermot. Ja näin voin jälleen siirtää tiskaamista hyvällä omallatunnolla seuraavaan päivään. Tai sitä seuraavaan. 

IMG_20140403_205115-normal.jpg

Ai että nukuin makeasti töiden jälkeen. Söin heti rasiallisen karkkia kun heräsin. Karkinhimo siis jatkuu, ja joku hullu oli taas töissäkin tuonut keittiöön karkkia. Olin taas kiukkuinen iltapäivästä, ja kahvitauolla pääseminen puoli tuntia ennen työpäivän päättymistä on ihan perseestä. Mirtatsapiini tuntui kyllä aamulla päässä, mutta päivällä en huomannut sen kummempaa väsymystä kuin yleensäkään. Venlafaksiinin nosto toki piristää, ja huomenna saan noston tavoitteeseen; 225 mg:aan. Mitään sivuoireita nostosta ei ole tullut, kun olen nostanut 25 mg kolmen päivän välein.

Joudun illalla taas ottamaan mirtatsapiinia että saan nukuttua ja jaksan herätä taas 5:40. Mut viikonlopun olen sitten ilman. Toivottavasti en jää taas sänkyyn makaamaan koko viikonlopuksi ja mieti vaan raha-asioita. Pitää kai sitä yrittää elääkin välillä. Entä jos ei ole elämää? Mulla ei ainakaan ole. Kämppää voi tietenkin taas siivota, niinku aina viikonloppuisin. Voisin yrittää seuraavaksi viedä ylimääräiset vaatteet vaatekeräykseen. Oon sentään saanut ne jo pussiin. Sain myös myytyä yhden ylimääräisen lampun, jeee! Oli vaan pari vuotta myynnissä se vähän väliä. Noh, parempi myöhään kuin ei milloinkaan, ja hyvä että joku halusi sen. Kirpaisee jos joutuu heittämään hyvää tavaraa roskiin. Myyminen on tosi hidasta, mutta kannatan kierrätystä.