• Laitoin uuniin palsternakkaa, rosamunda-perunaa, valkosipulia, sipulia ja porkkanaa. Oon ollu koko viikon laiska, syönyt pelkkää einesruokaa. Se tulee aika kalliiksi,  niin kuin tää elämä yleensäkin. Yritän olla shoppailematta ruokaa, mutta usein sitä tulee ostettua kaikenlaista mielitekojen mukaan. Ja sitten osa ruoasta mätänee kaappiin kun en jaksa valmistaa sitä. Tosi fiksua siis.

 

  • Heräsin taaaas yöllä nälkään. Pitänee koittaa syödä paremmin illalla. Uni alkaa nimittäin jo kärsiä. Taisin nähdä jotain painajaistakin. Selasin instagrammia ja päädyin katselemaan itsensäviiltelijöiden kuvia. Alkoi tehdä huonoa yhden tytön kuvat; raukka oli viiltänyt itseään rasvakudokseen asti. Kysynpä vaan miten tuollaiset haavat paranee ilman tikkejä??? Itse en ikinä voisi viiltää noin syvälle. Tarkoitus on kuitenkin pysyä elävien kirjoissa ja avohoidossa. Olen joskus teininä naarmuttanut käsivartta ja nilkkaa, mutta homma on pysynyt aika hyvin aisoissa, eikä mulla ole (juurikaan) arpia esiteltäväksi. Veren katseleminen on kyllä kiehtovaa, mutta yritän olla ajautumatta viiltelemiseen. Jarrutan alamäessä.

 

  • Haluaisin punnita itseni. Haluaisin aloittaa sen liikuntaohjelman, mutta mua pelottaa niin saatanasti, että oon siirtänyt sitä jo pari kuukautta. Tekosyitä on: mulla on nyt vähän kurkku kipeä. Sit kun oon syöny, niin tekosyy on se että maha on täynnä. Sitten kun oon käyny just suihkussa niin tekosyy on se että en halua hikoilla. Aamulla ei ehdi, illalla ei jaksa. Mitä mä oikein teen?