Päänsärky alkoi jo töissä, ja ei oo menny pois vaikka otin särkylääkettä. Mulla oli sellainen reipas ajatus, että olisin tehnyt ruokaa ja tiskannut astiat, mutta ei tuu nyt kyllä siitä mitään. Sain sentään käytyä kaupassa. Varasin ajan näöntarkastukseen, koska musta tuntuu että mulla on nykyään aika paljon noita päänsärkyjä. Aika lieviä tosin, mutta kiusallisia. Ehkä toi näkö on hyvä tarkistuttaa, niin voi taas ostaa uusia piilolinssejä uusilla vahvuusilla.

Viikonloppu meni tosiaan masennuksen kourissa. Lauantai oli aika katastrofaalinen sohvallamakaamispäivä. En tehnyt yhtään mitään. Onneksi kaveri tuli käymään. Se toi mulle kukan. Aika hassua.

Mun pitää varmaan siirtää mun lääkäriaika, että ehdin käydä siellä psyk.sairaanhoitajan luona. Oli siis tarkoitus että käyn siellä ennen sitä lääkäriaikaa, mutta eihän sinne saanu aikoja sitä ennen. Ei mulla ole kyllä mitään tarvetta puhua asioistani, samaa paskaa tää on ollut vuodesta toiseen. Reagoin kaikkeen vähänkään negatiiviseen lamaantumalla. Ja syytän itseäni. Nykyään murehdin raha-asioita. Ja ihmissuhdeasioita, ja sitä että niitä ihmissuhteita ei ole, ja sitä että olen tämmöinen saamaton laiskimus, joka ei saa persettään ylös sohvalta, ei jaksa tiskata eikä tehdä ruokaa.