Päivä alkoi mukavasti, mutta sen jälkeen kun olin käynyt kaupassa ja tehnyt kinkkupastaa, tuli väsymys ja menin nokosille. Nukuin pari tuntia, heräsin siinä viiden aikoihin. Sitten huomasinkin että olin alkanut taas repiä jalkapohjaani. Eri kohdasta tosin kuin ennen :( Eipähän tarvi miettiä kauppoihin lähtemistä, kun ei pysty kävelemään. Ahdistaa tämä yksinolo...haluaisin laittaa viestin kaverille, mutta en voi, koska muuten se ajattelee että oon jotenkin riippuvainen siitä..niinku oonkin. Mulla on ikävä sitä ja halipula. Tosi tylsää myös. En voi lähtee shoppaileen ku eilen meni niin paljon rahaa. Oon kuin umpikujassa. En pääse eteenpäin. Mietin miksi oon olemassa. Haluaisin olla tuolla jossain ulkona ystävien kanssa pitämässä hauskaa. Mulla ei vaan oo niitä ystäviä. Paskoja kavereita vaan, jotka pitää yhteyttä kerran vuodessa.