Lueskelin tuossa jotain anoreksia-blogeja ja kattelin kuvia kauniista lihaksikkaista naisista. Laihuus on rumaa, tiedän sen, koska olen ollut laiha ja mua on haukuttu luurangoksi. Nyt kuitenkin, kun oon normaalipainoinen ja en liiku ollenkaan ja syön varmaan jotain 1600 kcal päivässä, olen huonokuntoinen ja rasvaprosentti on varmaan 36. Oon aina vihannut liikuntaa, mutta nyt tämän läskivyötärön kanssa oon alkanut tajuta että hyvään oloon/kroppaan ei oo mitään kiertoteitä. Olis pakko alkaa harrastaa liikuntaa, että saa lisää lihaksia ja että nää läskit lähtis pois. Ei mussa oo muuta läskiä kuin maha, semmonen on äidilläkin. Tikkujalat mutta iso maha. Älytöntä miksi se kertyy tuohon keskelle. Tällä hetkellä haluaisin vaan maata sängyssä ja syödä suklaata. Mun on pakko keksii jokin tavoite, että tää homma saadaan etenemään. Työterveydessäkin varmaan tulee puhetta tästä liikunnan välttelystä. Mä vaan pelkään muutosta, ja sitä että jos en muutukaan.